31 Mayıs 2011 Salı

**mucize

bir mucize bekler gibi bekliyorum..

beklerken de zaman duruyor..yapılacaklar listesindekiler bekliyor..okunacak kitaplar bekliyor..masamın üstü darmadağın öylece duruyor..nefes alıp verişlerim duruyor ve kalakalıyorum öylece buracıkta..iç sıkıntısından gündüz yapılacaklar geceye gece yapılacaklar gündüze karışıyor zaman sinsice bana meydan okuyor..

bir yerlerde mucizemin gerçekleşmesi için bir işaret arayıp duruyorum..aradığım yerlerde beni güldürecek şeylere rastlamıyorum hiç.ama teslimde olmuyorum ümitsizliğe..rüyalarımı yoruyorum o mucizeye..hayallerimle süslerken günlerimi en heyecanlı yerinde olmazsa daha çok üzülürüm diye vazgeçiyorum o muhteşem andan,acı ki tadı damağımda kalıyor,iç çekiyorum..nasıl dua etsem,nasıl yalvarsam,yerlere mi yatsam,ağlasam mı,ne zaman etsem kabul olur dualarım diye kendimi bilinmez bir girdaba sokuyorum ama en nihayetinde olmasını çok istiyorum..

ödüllendirmem gereken insanları,sevindirmek istediklerimi düşünüyorum..yeni bir ben yaratmak için tek çıkış yolu bunu görüyorum belki..belki kendimi kanıtlamak istiyorum..içte yatan her ne sebepse sonuç beni hep aynı adrese çıkarıyor;çok istiyorum..

kötüsünü düşünüp olunca çok sevineyim diye şartlıyorum kendimi derken evrene olumsuz düşünce göndermemek lazım diyerek güzel düşünüyorum...bir yerde kendimi teslim ediyorum elbette yazgım belliyse o belli olana kendimi teslim edip düzeni bozmamak adına sessizliğe gömülüyorum ki sessizliğim çığlığım oluyor çok ama çok istiyorum..

***

bazen sonucun olumsuz olacağını bile bile umut etmek,olacakmış gibi beklemek insana ayrı bir haz versede neden olmasın demekten alıkoyamazken insan kendini o olmayacak şeye bel bağlayıp hayatı ıskalamak mı kayıp,yoksa olması için daha çok çaba sarfetmeden öylece beklemek mi?gerçekten insanın kaderi kendi ellerinde mi sahiden bazı şeyleri biz değiştirebilir miyiz,yoksa zaten olacak zaten dünden bellidirde kandırırmıyız kendimizi..

neye nasıl inandığınızın hiç bir önemi yok aslında yazıyı sağ elinizle mi sol elinizle mi yazdığımızın hiç bir öneminin olmadığı gibi ama umut etmek yok mu işte bu kim olursa ne olursa olsun insanın aslolan meziyetlerinden biri zannımca ki bazen bu kişiyi girdaba sokarken bazen ummanlara sürükler..hayat kadar karışık ama bi o kadar da basit bir matematik aslında..yeter ki isteyin!!

***


çok ama çok istiyorum!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder