1 Kasım 2011 Salı

oyuncak hikayesi 3




Oyuncak hikayesi 3 ‘ü seyreden ama geç seyreden biri olarak beğenmekle beğenmemek arası gidip gelirken duygularım, sevdiğim ve sevmediklerimi sıraladığımda sevdiklerim ağır bastı..beklentilerim çok yüksekti ve bu muymuş dedim önce.çünkü hızlı bir tempoda bekliyordum olay örgüsünü ama sonra fark ettim izlerken boğazımda düğümlendi bir şeyler.tüylerin ürpermesi durumunu yaşadım kısacası..bu kadar insani duygunun karakterlerin yüzlerine yansıtılması mıydı beni etkileyen yoksa oyuncaklara veda edeli çok olan birinin oyuncaklarını özlemesimiydi bilmiyorum.

niyahetinde sevdim hele ki animasyon sevenler için seyredilmeli diyeceğim bir film serinin devamını bekliyorum..

pixar’ın elinden çıkan nemo,the incredıbles,up,cars animasyonlarının tiryakiliğini de dikkate alırsanız toy story de aynı tatta bir animasyon.beğenmedim deme gibi bir şansı elinizden alıyor pixar.kusur aramaya kendimi ayarlamışken kusur bulmak benim için zorlaşıyor işte o anda ve sonunda duygularımla şekillendirdiğim fikirlerim olumlu cevabı veriyor.

Ama yine de benim favorim bayıldığım hayran kaldığım animasyonum ratatouille..seyretmediyseniz tavsiyesi bol olacak benim açımdan..

Küçük bir tavsiye daha animasyon sevenler için sosyal medyada çoktandır dolanan ve çokta beğendiğim pixar’ın elinden çıkan bir animasyonda “day&night” seyretmiş olma ihtimalinizin yüksek olmasıyla birlikte izlemeyenlere tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder