8 Nisan 2011 Cuma

son favorimiz:)

mart ayı yolculuğumuzda bize eşlik eden bizi eğlendiren kıpır kıpır bir şarkı..çok sevdik biz..çok eğlendik dinlerken..sizde seversiniz umarım en azından dinlerken eğlenirsiniz bizim kadar dileklerimle..

bekir ünlüataer ve fatih ahıskalı'nın eşref vakti albümünden;

tekirdağ'ın üzümü salkım salkım
güzelinden bir kız sevdim aldandım
tekirdağ'ın üzümü salkım salkım
bir kız sevdim güzelinden aldandım

o yar selvi boylu da ben kısa kaldım
vay benim halime
bana yar olur sandım

tekirdağ'ın üzümünü beş liraya aldım
kavun beyaz peynir ile sallandım
tekirdağ'ın üzümünü beş liraya aldım
ut kemane cümbüş ile sallandım

o yar kalem kaşlı da ben köse kaldım
vay benim halime
bana yar olur sandım

o yar sırma saçlı da ben kel kaldım
vay benim halime
bana yar olur sandım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder