26 Haziran 2011 Pazar

vişneli muffin




dünün sıcağından sonra hatta son bir haftanın sıcağından sonra bugün epeyce soğudu hava..uzun kollulara geri döndük desem yeridir..

günün yarısı kitapların arasında geri kalan yarısıda keyifli mutfak faaliyetleriyle geçti..mutfak faaliyetlerinin sonunda ortaya çıkan tat ise muffin..

tarifine gelince;

2 yumurta

1 su bardağı şeker

1 su bardağı süt

1 çay bardağından bir parmak az sıvıyağ

2 paket vanilya

2 su bardağı un

1 bardak vişne

2 çorba kaşığı çikolata parçaları

kabartma tozu (yarım paket)

orjinal tarif bu.ben vanilya kullanmıyorum o yüzden koymadım.un da 2 su bardağından biraz fazla olabiliyor,kıvamına göre ayarlayabilirsiniz.vişneyi ve çikolata parçalarınıda ne kadar koyacağınız birazda sizin damak tadınıza kalmış birşey.ben bugünkini sadece vişneli yaptım..

piştikten sonra havada serin zaten..bilmem sizin oralarda nasıl :)) çay demlersiniz yanında da fırından çıkmış muffinlerinizle şahane pazar akşamı geçirirsiniz...şuan bizim evin hali gibi :))

afiyet olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder