4 Temmuz 2011 Pazartesi

Bilirsen unutamazsın Aşikarı saklayamazsın

önceki yazılarımdan birinde "leyla ile mecnun" dizisinden bahsetmiştim.o yüzden diziyi allayıp pullamıcam.allayıp pullamalarımı sonuna kadar hakeden bir dizi o başka.eğer seyrettiyseniz bana hak vereceğinizede inanıyorum..

birçok diziyi izlemeyi bıraktık ama ondan vazgeçemedik..tekrar bölümlerini bile gözümüzü kırpmadan seyrederiyoruz hemde aynı kahkahalarla..

ki ayrı ayrı bütün oyuncularına metiyeler dizebilirim ancak biri var ki onun her repliği bizim evde dile pelesenk olmuş durumda..tabi ki ismail abimizden bahsediyorum..
nasıl kelimesi "nasııııllll" olmuşken.."ağzının dediği ile kulağının duyduğu bir değilken"..sebep oldu mu sana "sibeepp sibeepp"

sezon finali yapmış diziler kervanına girmiştir bu akşam bu saatten itibaren..güleceğimizi beklerken bizi ters köşe yapmıştır..finaldeki şarkı ise evimde yankılanmakta kimbilir kaçıncı tekrarı..çok çok sevdim..

ismail abinin olayı şöyledir;

ismail abi sigorta şirketinde işe başlamıştır. salına salına bakkalın önüne gelir.

erdal bakkal: oğlum sen ne anlarsın sigortacılıktan. şimdi bu mu çıktı başımıza ya.

ismail abi: sıkılmadın yav erdal abi sıkılmadın mı. senin ağzından çıkanla kulağının duyduğunun benim sigortalarımı attırdığının farkında değil misin! benim babam, annem, dayım, halam, kaynım, eltim hepsi sigortadan emekli.

iskender: ee?

ismail abi: eesi anlıyomuşum demek ki sigortadan. genetik bizde. vereem mi size de bi tane poliçe?

demiştim ya bizim nasıllar nasııııılll oldu artık diye geldiği yer şu diyologtur;

_mecnun
_hoooppp
_naptın
_nasııııııllll

yazarken yazdıklarımı okurken bile gülüyorum siz tahmin edin seyrederken ne haldeyim..

"al işte söylediğin lafa bak! bazen ağzının dediği ile kulağının duyduğunun aynı olduğunu ben hiç görmedim hayatımda."

"dağcılık bizde aile mesleği, benim halamı dağa kaldırmışlar."

behzat ç'li bölümde herkes birbirinin üstüne atarken suçu, ismail abimiz olay yerinde bile olmamasına rağmen "ben ittim" demiştir.

masumca birde pervasızca arkadaşlarının peşinden gidişi,olaylara müdahale edişi vardır ki tam bir iyilik meleğidir ismail abi..bir karakterdir sonuçta ama yaşamın içine bu kadar çabuk sızan canlı kanlı bir karakterdir..

özlediğimizdendir belki bu kadar masumluğu..belki bize eli kanlı kahramanları dayatmalarından sıkıldığımızdandır..egosu şişmiş pek bilmiş hata yapmaz kahramanlardan sonra ismail abi tamda aradığımız kahramandır aslında..tüm dizi karakterleri kusurları olan duyguları olan insanca zaafları olan mükemmel olma derdide olmayan karakterlerdir..çokta insancadır..sıcaktır..samimidir...

tüm bölümlerde bana kahkaha attıran ismail abi yaptın yine yapacağını..deniz kenarında el salladığın beklediğin gemi babana olan özleminmiydi..bu kadar mı vefalıydın kadir kıymet bilirdin..özlemin bu kadar mı derindi..bu kadar mı insandın..

ve

finalde ki ali atayın (mecnun) seslendirdiği şarkı:

"Düşerken duramazsın
Susarken anlatamazsın
Belki de
Ne bileyim ben
Uzaksan duyamazsın
Bıraksam bulamazsın
Nerdeyim
Biliyorum ben
Yalan ne diyorsam ne duyduysam hep yalan
Yalan kim ne dediyse ne duyduysan yalan
Duramaz ki yanan
Bulamaz ki arar
Duruyorum ben
Yalan ne diyorsam ne duyduysam hep yalan
Yalan kim ne dediyse ne duyduysan yalan
Bilirsen unutamazsın
Aşikarı saklayamazsın
Kimdeyim
Arıyorum ben
Solarsan açamazsın
Kurursan damlayamazsın
Belki de
Kuruyorum ben
Yalan ne diyorsam ne duyduysam hep yalan
Yalan kim ne dediyse ne duyduysan yalan
Duramaz ki yanan
Bulamaz ki arar
Duruyorum ben
Yalan ne diyorsam ne duyduysan hep yalan
Yalan kim ne dediyse ne duyduysan yalan"

dinlerseniz şarkıyı ne demek istediğimide anlayabilirsiniz belki..kalbi titretti mi titretti..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder