17 Ağustos 2011 Çarşamba

17 AĞUSTOS!!






ben depremi yaşayanlardanım..hemde ikisinide..eğer hayatınızda hiç yaşamadıysanız,o an ne olduğunu anlayamazsınız.çığlıklar,koşuşturmalar,yaralananlar,ağlayanlar,telefon elinizde sevdiklerinize ulaşmaya çalışmalar..hep bir endişe hep bir kokru..

ben,evine iki dakika geç girmesiyle kurtulanları,yıkılan evinde ailesini kurtaramadığı için kahrolanları..tek amacı o şehirde üniversite okumak olan öğrencilerin dükkan sahibinin daha çok para için kolonu kırdırmasıyla sevdiklerine veda ettiklerini de gördüm..sevdikleri insanlarda alıştıkları şehirden başka şehirlere yeni hayatlar kurmak için gidenleri de..tüm tehlikeleri göze alıp sizin için endişelenen dostların sizi aramaya gelmelerini de gördüm..depremden sadece birkaç saat sonra başka şehirlerden market sahiplerinin erzak getirdiklerini gördüm..

sonraki tüm hayatınızda kapınızın yanında çantanızla geçirirsiniz günlerinizi..biri ayağını salladığında korkuya kapılırsınız..her deprem haberinde endişelenirsiniz..köpek seslerine kulak verirsiniz..gözünüz tavandaki lambada sallandık mı acaba dersiniz..hayır deseler bile hep bir endişe..

deprem,

kaçamazsınız..ancak dürüst çalışarak hayatlar kurtarabilirsiniz..

daha çok para kazanmak için malzemeden çalanlar,yaptıklarınızla başkalarının hayatlarını çalmayın!!

en basit bir iş için o evrak bu evrak diye ordan oraya bizi koşturanlar yapılması gereken işlere bu performansınızı gösterirseniz keşke!!..

amaç senede bir gün sadece acıları depreştirmek olmamalı..seslerimizin ulaşabildiği yere kadar daha güvenli yaşamlar sürmek için birilerinin artık birşeyler yapması olmalı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder