4 Ağustos 2011 Perşembe

sahte cömertlikler




cömertlikte millet olarak üstümüze yok..

düşüncelilikte çok cömertiz " ayy kıyamam hasta mı oldun sen otur lütfen yorma kendini şekerim." (gezersen o kadar hastada olursun sonunda işte.)

ekmeğimizi paylaşırken çok cömertiz "ye Allah aşkına senin için yaptım ne olur ye ölümü gör bak ye." tövbe tövbe!!.. (evde bu vardı bunu yaptım da gerisi hikaye)

kafe de adisyonu öderken çok cömertiz "aa ayıp,ediyorsun abi ben öderim çek elini cebinden rica ederim." (bir an önce çıkartsada şu cüzdanı ben ödemesem bari masrafa girdik bak görüyor musun)

fikir verirken çok cömertiz "yanlış yapıyorsun o öyle olur mu hiç.." (ben bilirim ben bilirim herşeyi ben bilirim)

duyguları paylaşırken çok cömertiz pek tabi janjanlı olanları "bir gezdim bir gezdim,bir alışveriş yaptım gezerken harcadım gitti paraları ohh sefam olsun." (ne kadar mutsuz mutlu olduğumu anlamışmıdır ki?işe yaradı mı ki?)

bilgi de çok cömertiz hep en iyisini biz biliyoruz karşımızdakine Allah akıl vermemiş ya o bilemez biz biliriz ve öğretirken çok cömertiz..herşeyi öğretmen edasıyla öğreticez diye,pek bir yoruluyoruz canım..bize de yazık..

o kadar çoklar ki..asıl konu anlıyor insan ya gerek yok yani abartılara.neysen o'sun kardeşim neysem o'yum..birileri beğensin birilerine yaranayım herkes beni sevsin gerek yok..başkalarına kocaman reklam panoları açmaya gerek yok ki sen kendine yet yeterki..
kalabalıklara gerek yok..hiçbirşeyin kalabalığına gerek yok..eşyanın paranın lafın nefretin kırgınlığın acını sevincin şımarıklığın kavganın düşünceliliğin ya da düşüncesizliğin insanların yalnızlığın..sayıca çok olması birşeyleri kanıtlamanın delili değildir..çoktur kalabalıklar içinde yalnızları oynayan,ne de çoktur az insanların etrafında mutluluğu kucaklayan.

iyi niyet..

ama gerçekten iyi niyetten bahsediyorum..içten gelen o duygudan bahsediyorum..karşındaki ne yaparsa yapsın,kalbini karartmamandan bahsediyorum..o nerde?o hiçbir yerde işte..kendi menfatimize olunca herkes pek bir cici pek bir hoş ama menfaatlerimizle çelişince herşey kaka kötü..

hepsi gösteriş hepsi yalan dolan..senin menfaatineyse yağla balla değilse hadi sana güle güle..insanlık nerde?ki herkes çokçada ararken vicdanı insanlığı iyiliği..bu kadar mı kayboldu kaçtı saklandı..ee o da haklı tabi o kadar iyi niyetler süistimal edilip hırpalandı ki o da saklandı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder